Life

Life

niedziela, 23 marca 2014

Gdzie byłam, gdy mnie nie było

Oh... minęło już tyle czasu, że nie wiem od czego zacząć..
Najpierw było San Valentino, o którym zapomniałam napisać, bo w sumie to nie było o czym pisać, ale te zdjęcia z kolacji w restauracji muszę dać:




Jeśli nie wiecie, co to jest - to Tiramisu! Tak, podane w taki sposób. Po prawej to migdały, po lewej w małym, białym kubeczku to kreda do pisania, bo tacka to jest tablica. Na tym klienci piszą potem swoje wrażenia :)

Potem nadeszła wcześnie wiosna:


Oba te zdjęcia zrobiłam 19 lutego :)

Potem minęło 10 dni i poleciałam do Polski. Musiałam być we Wrocławiu na 1 marca, bo miałam odbieranie mieszkania od poprzednich najemców i przekazanie go nowym a wolałam to zrobić sama, niż prosić kogoś, tym bardziej, że cała moja rodzina mieszka w Kołobrzegu.
O pobycie w Polsce napiszę w następnym poście, bo dużo tego będzie.

Z Polski wróciłam 8 marca razem z moją mamą, która przyjechała do mnie wreszcie w odwiedziny po 4 latach :) Wyjechała niecały tydzień temu a ja powoli wracam do normalności. No i muszę nadrobić Wasze blogi!

8 komentarzy:

  1. Tiramisu rewelacyjne! Uwielbiam tak oryginalnie podawane dania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda to tiramisu:) Czekam na wieści z Polski :)Fajnie ,że już jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, alez smaka narobilas tym tiramisu...

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę o wrocławiu poproszę. ale tiramisu też fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetyczne, a wracając do poprzedniego posta o Al Bano i Rominie, pieknie razem wyglądali a jej uroda mnie poprostu magnetyzuje, ale co do Al Bano - śpiewa "Nabucco" Verdiego i jak słucham tego to ciary chodzą po plecach , ostatnio w ogóle słucham ich wspólnych piosenek, Pozdro, ta Twoja Italia jest naprawdę bella.Renee

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ta restauracja z doniczkowym tiramisu jest w Rzymie? Jeśli tak, to jak się nazywa ? I czy to walentynkowa, wyjątkowa prezentacja, czy stała ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta restauracja jest w Rzymie http://www.gavius.it/
      Tiramisù z taką prezentacją jest w menu na stałe :)

      Usuń